Na jakim etapie jest moje zamówienie?

 

Status zamówienia można w każdej chwili sprawdzić poprzez zalogowanie się na swoim koncie.

 

O każdym etapie realizacji zamówienia Klient jest także informowany drogą mailową oraz poprzez wiadomości SMS wysyłane na telefon komórkowy podany w momencie składania zamówienia.

 

 Informację o statusie zamówienia można uzyskać również dzwoniąc pod numer 63 220 21 21.

Zaufane Opinie IdoSell
4.76 / 5.00 473 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-06-05
Polecam , szybko , sprawnie Obsługa na najwyższym poziomie
2023-04-28
Oceniam na 5 gwiazdek.

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę Sklepu.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel