Czy mogę zmienić zamówienie lub zrezygnować z zamówienia po jego złożeniu?

 

Tak, zmiana lub rezygnacja z zamówienia możliwa jest do czasu nadania przesyłki firmie kurierskiej.

O nadaniu przesyłki poinformujemy Cię drogą mailową oraz SMS-em.

 

Dopóki więc nie wyślemy Ci maila o nadaniu paczki możesz zmienić lub zrezygnować ze swojego zamówienia.

 

Wystarczy zaznaczyć odpowiednią funkcję po zalogowaniu do konta ELMEDICO

lub napisać na adres sklep@elmedico.pl lub zadzwonić: 63 220 21 21.

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.74 / 5.00 438 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2022-12-22
Perfekcyjnie i szybko
2022-12-16
Bardzo miła obsługa oraz to że można było otrzymać fakturę proforma co dla nas jest bardzo ważne

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę Sklepu.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel